A Halálének dala

2017. február 28., kedd

Illusztrációk 1.

Sziasztok!
Két, nem is, három jó hírem van a számotokra.

Először is, ma van szeretett vikingünk, Hablaty születésnapja!
Na jó, gy kicsit csalunk, hiszen neki 29.-én lenne, ami ugye csak négyévente van, szóval kénytelenek vagyunk ma megtartani :) Minden esetre Boldog születésnapot eme kedvenc kis hősünknek!

Ennek örömére hoztam nektek az ígért rajzokat, amikkel kapcsolatban megjegyezném, hogy a papírra készült darabok fényképezve lettek... igen, én is felakasztanám magam, de arról sajnos nem tehetek, hogy a scanner nem valami működőképes, ezért folyamodtam ehhez a módszerhez. Emiatt elnézéseteket kérem, amint lesz valami eredmény ezzel kapcsolatban, frissítem a  bejegyzést a beolvasott képekkel.

Lássuk hát őket:

~Amikor Repi borítót tervez: igen, Viharbogár, Asztrid és Bütyök harci felszerelésben, útra készen a  hajó indulása előtt~


~Fogatlan és Viharbogár a hajón. Nem tudtam kihagyni, hogy ezt megörökítsem, egyszerűen annyira Stormless *-*~

~Megint egy Fogatlan és egy Viharbogár, egy nagyon... előnyös pózban. Azt hiszem, ezt nem is kell magyarázni~

Na meg persze a látványterv... Annak a nyamvadt, fejből kitalált szigetnek a látványterve, amivel hetekig szórakoztam, mire nagyjából elviselhető minőség került ki a kezem alól. ÉS ez még csak a szigetnek a fele... A másik fele majd a következő képturnusban érkezik.
Szóval Magashegy, Északnyugati oldal, a kikötő, ahová senki nem jut be... vagy jut ki élve. A háttérben pedig feltűnik a város (hehe... fél életem beletelt foltocskás "város") mögötti második bejárat... No de hogy jutnak el odáig? Arról fog szólni az elkövetkező néhány fejezet.
(nagyobb méretért kattints a képre, de szerintem ezt nem kell magyarázni :D)


Nem, nem végeztem. Vagyis, ezzel a cikkel igen, de nagyjából 20 perc múlva kikerül az új, jó hosszúra sikeredett fejezet, amihez tartozni fog egy kis különlegesség :D

Aztán pedig egyszer csak a képek második turnusa, amint végzek azokkal is :D


6 megjegyzés:

  1. Részeg Tuff:
    Mi az az illusztráció? És Csirkét mé'nem rajzoltad le?
    Normális Zsófi:
    Tudod te mit gondolok a rajzaidról..... Megyek szkrímmel partizni.

    VálaszTörlés
  2. Ahhhh Gyönyörúek a rajzok! *.* Nem lehet csalódni benned drága apám! Magashegy pedig.... *------*
    Szavakkal ki se lehet fejezni. Fantaztikusak! :D

    VálaszTörlés
  3. Ja, és normális Zsófi kihagyta:
    IGYEKEZZ, APÁM!!!!!! FANGÖRCSÖT AKAROK KAPNI!!!!!!!!!!!! Csirkét meg itt hagyom neked, mert csak. Kéne neki mesét mondani ma este, de utána add vissza.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon boldog szülinapot Habiii! *.* hiába...te csak négy évente örekszel...😂 like a boss😎 A rajzok meg...valami....káprázatosak! *---* de ezt már megszokhattuk tőled... Óh és igen...a kedves szemlélődők megcsodálhatják Magashegy nevezetességét, a híres Kabbe várat... ^.^ hm...még valamit érzem; hogy elfelejtettem...ja igen... SIESS AZZAL A FEJEZETTEL TE SIVATAGI RÓKA KÉPŰ, HOLLÓKUTYA ALKATÚ, ALKATRASZBÓL SZÖKÖTT ZÁPORESŐHAJÚ, HÁZIASÍTOTT KERTI RÁKÓCZI HÍD TEEEE!!!

    VálaszTörlés
  5. Bár a fejezet elolvasására, mint mondtam, most nincs időm, azért ezt a cikkecskét elolvastam.
    TE! Soha az életembe nem fogok szerintem úgy rajzolni, mint te *-* és ezt már nem tudom új féle mondatszerkezettel kijelenteni, annyiszor mondtam xD Gyönyörűek a rajzok, mint mindig, és mindjárt húzok vissza házit írni, hátha holnapra nem marad, és akkor hátha lesz időm olvasni holnap *-* ha pedig nem sikerül, akkor pénteken *-*

    Ui.: *elássa magát a Magashegy látványtervétől* *ooo*

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik képet láttam már, de *--------------------*
    Nagyon jók *-* Áhhhh, a Stormless *-*
    Magashegy -.- Utálni akarom, de olyan szép XDDD
    Anyu… XDDD
    Kinyírlaaaaaaak! *-* Scream bácsi készíti a karácsonyi kisasztaaaaalt *-*

    VálaszTörlés