A Halálének dala

2016. május 29., vasárnap

Epilógus - Ádázok és Fúriák

Nos hát, most már tényleg itt a vége a kis drágának ezzel a szösszenettel. Nem tudom, mit mondhatnék. Fergeteges élmény volt, amikor sorra (ám kisebb fennakadásokkal ugyan, főleg úgy október környékén) pakoltam ki a fejezeteket, és alatta olvastam a hozzászólásokat, illetve amikor személyesen írtatok nekem facebookon vagy hangoutson ( és RidingLove Dragon megvarrta azt a woodoo babát, szóval tényleg féltem néha XD).
Szóval igen, egy kicsit büszke is vagyok magamra azért, mert nagyon szeretem ezt a történetet, és főleg azt, hogy az összes ihlet hozzá úgy hajnali három környékén jött, vagy egy tömegközlekedési járművön, és mindkét esetben ott volt a veszély, hogy  elfelejtem, így a telefonom lassan de biztosan megtelt jegyzetekkel :D  De leginkább a történet és a blog amire büszke vagyok :) És köszönöm nektek a rengeteg türelmet és lelkesedést! hamarosan találkozunk az Álomháborúban, ám addig még van egy kis várakozási, rákészülési idő, de közben mindenfélével foglak itt bombázni titeket :3

Ennyi duma kellett most, hiszen mégiscsak zárás következik. De egyúttal egy nyitás is egy új világ felé...
(ezernyi kérdésem és közlendőm van, azt majd egy másik cikkben :) )
Szóval...


Epilógus
A szirtről egy nőstény Éjfúria figyelte Suhanó vonuló menetét. Fiatal volt, arca hamvas, finom vonású, tekintete vágyakozó, s kék szemei úgy ragyogtak mint tintafekete égen a Fénylő Hold.
Gondolatai az ég felé húzták, azt súgták: "el innen, el innen, fel az égre, majd fordulj délre..."
Lépett egyet előre, nem mert felemelkedni, mégis kitárta szárnyait. Húzta a mélység a szirt melletti sötétség. De volt még egy annál nagyobb sötétség is a szigeten, aki megragadta a láthatatlan láncot a nyakán, s nem engedte, hogy elinduljon.
Szállt volna, repült volna, de nem tehette. Nem volt valódi lánc, ami lefogta volna, mégis a sziget fogja volt.
De ki ez a sárkány? Mi ez a képzeletbeli láncos-izé?

Nos ez, kedves olvasó, ez már egy másik történet.

15 megjegyzés:

  1. És az drága woodoo baba itt lesz nálam készenlétben az elkövetkező részekhez is *tenyérdörzsölés*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, mind tudjuk Ride, bárki bosszút akar állni egy-egy karakterért a jövőben, szóljon Ride-nak ^^

      Törlés
  2. Komolyan? Képzeletbeli láncos-izé? Akkorn nem csak mi vagyunk Ride-al érdekes fogalmazók xD
    Mindenesetre most Búza vár, és nem spoilerezik a kérdéseivel, bár alig tudja magát visszafogni. Tegnap is majdnem rajzoltam egy vudubabát, de örülök hogy nincs rá szükség. Na nem baj, majd az Álomháború folyamán felhasználom xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csitu Búza, nincs spoli :D A vudubabát meg őrizgesd, szükség lesz még rá >:D

      Törlés
  3. Izgulok, és találgatok. Vudubabám ugyan nincs, de, ha túl sok éjfúriát nyírsz ki (az eddigiek alapján a nőnemű egyedek nem sok jóra számíthatnak a részedről), mondjuk valami jóféle fekete mágiával küldelek meg <3
    Szegény, teljesen meg leszel félemlítve, már amennyiben három kiskorú varázslattal való fenyegetőzése ilyen reakciót vált ki nálad :D
    Írj csak, ahogy jól esik, úgyis mindig az a legjobb a végén (tök váratlan fordulatokkal, de általában megoldod). Huh, ez most elég béna volt részemről... Na mindegy. Szurkolok!
    (Filmben szereplőket úgysem nagyon tudsz kinyírni, úgyhogy semmi gond ^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe hehehehe méghogy nem xd épp ezt magyaráztam ma Astrid Halásznak, hogy ez egy fanfiction, ahol BÁRMI megtörténhet >:D és egyáltalán nem volt ez béna, imádom olvasgatni a hozzászólásaitokat :D és igen, az epilógusban szereplő kisasszonnyal lesznek gondok >:D

      Törlés
  4. Huhú, de gonosz! Asztrid, Ride, itt csak valami összpontosított antiwiccaság segíthet... Babákat, tűket, öngyújtókat, grimoire-okat tartsuk készenlétben! >:D (ez az emotikon tiszta olyan, mint Takonypóc feje. Legalábbis nekem egyből az ugrik be) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érzem a törődést emberek, a végén tényleg kinyírtok XD de nem baj, ez az én sorsom, tűzre a banyával! (velem) XD

      Törlés
  5. Most még kíváncsibb lettem, hogy mi lesz ebben a sztoriban. :D
    Gondok? Milyen gondok akadhatnak egy éjfúriával? Azon kívül, hogy össze akadhatnak az Ádázokkal? Hm...*elgondolkodik*.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmmm, most erős késztetést éreztem a spoilerezésre, de visszafogtam magam :D Ennek a sztorinak pedig egy másik blogon lesz folytatása a kedves díszvendéggel (aki ahogy látom, eltűnt, mint szürke szamár a ködben, de nem baj, majd szólok neki), s azon a blogon kísérhetitek figyelemmel ennek a kék szemű hölgyeménynek a szerepét a történetben :D

      Törlés
    2. Jelentem, feltűntem, és élek! xD

      Törlés